Buat Akun Sekarang

Silahkan Download Aplikasi Melalui Link Unduhan Dibawah Ini Ya Boosku!!! 

DOWNLOAD APK DISINI

Biodata Zahiril Adzim, Berapa Umur, Gambar Adik Beradik

Bisnissatu.com - Biodata Penuh Zahiril Adzim, Profil, Berat dan Ketinggian, Fakta, Agama dan Keluarga Zahiril Adzim.

Pada artikel kali ini, kami akan berkongsi mengenai biodata penuh Zahiril Adzim. Artikel ini bertujuan agar anda mengetahui dengan lebih dekat mengenai Zahiril Adzim.


Biodata Zahiril Adzim

Siapakah Zahiril Adzim, Tarikh Lahir Zahiril Adzim, Berapa Umur Zahiril Adzim, Adik Beradik Zahiril Adzim dan Gambar Terkini Zahiril Adzim.

Mohd Zahiril Adzim Mohd Mokhtar (lahir 22 Januari 1984) ialah seorang pelakon, pengacara dan pelawak lelaki Malaysia yang bergiat aktif dalam bidang perfileman, TV, penstriman dan teater.

Beliau terkenal dengan membintangi filem termasuk KAMI The Movie (2008), Senjakala (2011), siri filem Juvana (2013–2016), Pekak (2016) dan One Two Jaga (2018) serta drama TV termasuk Juvana (2011), Paan & Paiz (2012), Aku Bukan Bimbo (2016) dan KL Gangster: Underworld (2018). 

Zahiril bersama-sama dengan Nam Ron, Syamsul Yusof, Bront Palarae, Shaheizy Sam, June Lojong, Chew Kin Wah, Maya Karin dan Puteri Balqis telah disenaraikan sebagai salah seorang dari 10 pelakon popular yang berjaya meraih pengiktirafan di peringkat global oleh Harian Metro pada Jun 2018.


Sumber Rujukan

Show Comments

Copyright © 2021

Bisnissatu.com