Buat Akun Sekarang

Silahkan Download Aplikasi Melalui Link Unduhan Dibawah Ini Ya Boosku!!! 

DOWNLOAD APK DISINI

Ridzuan, Suami Didie Alias Yang Pertama

Terdahulu pada bulan Ogos, anak perkahwinan Didie, Didie Alias ​​dan Ridzuan Hashim dialu-alukan. Untuk memberitahu, Didie dan Ridzuan telah bercerai pada tahun 2002 dan mempunyai 5 kanak-kanak berkongsi kehidupan. 

Pada majlis perkahwinan anaknya, Ridzuan Hashim dijemput untuk menjadi seorang penjaga. Selain menyiapkan upacara, terdapat khabar angin tentang khabar angin di mana Ridzuan telah menimbulkan tanggungjawab Didie Alias ​​yang membesarkan anak-anak mereka selepas acara itu.

Bengang atas tuduhan yang tidak berasas, Didie Alias ​​mempertahankan dirinya. Didie Alias ​​mendakwa selepas perceraian mereka, Ridzuan Hashim secara langsung bertanggungjawab sebagai bapa dalam menaikkan lima anak mereka. Didie berkata: -

Pada masa ini saya hanya terselamat dan diam walaupun ada masalah yang saya bangkitkan satu-satunya anak saya Pikul. Tiba-tiba sekarang dia mahu bercakap tentang tanggungjawab saya? Bagi saya jika itu berlaku, ia tidak sepadan. Dia telah dijemput untuk upacara untuk menyelesaikan perkahwinan, tetapi dia terus berada di majlis tersebut. Sesungguhnya bapa kepada anak-anak saya, tetapi statusnya hanya dalam nama dan tanggungjawab untuk mereka tidak pernah dipenuhi.

Perkara-perkara seperti yang sering berlaku apabila perceraian berlaku. Setiap orang mahu menunjukkan kepada mereka yang berjuang untuk membesarkan kanak-kanak dalam kenyataannya, sebenarnya, kanak-kanak tidak pernah. Apa yang makan cili pedas. 

Jangan mengabaikan tanggungjawab untuk menjadi bapa atau ibu walaupun ia telah bercerai dan apabila kanak-kanak itu gembira, tiba-tiba harga diri bertanggungjawab untuk membesarkan anak-anak dengan keletihan. Apa yang awak kata? Metro Daily Source.

Show Comments

Copyright © 2021

Bisnissatu.com