Buat Akun Sekarang

Silahkan Download Aplikasi Melalui Link Unduhan Dibawah Ini Ya Boosku!!! 

DOWNLOAD APK DISINI

Biodata Zarynn Min, Berapa Umur, Gambar Adik Beradik

Bisnissatu.com - Biodata Penuh Zarynn Min, Profil, Berat dan Ketinggian, Fakta, Agama dan Keluarga Zarynn Min.

Pada artikel kali ini, kami akan berkongsi mengenai biodata penuh Zarynn Min. Artikel ini bertujuan agar anda mengetahui dengan lebih dekat mengenai Zarynn Min.


Biodata Zarynn Min

Siapakah Zarynn Min, Tarikh Lahir Zarynn Min, Berapa Umur Zarynn Min, Adik Beradik Zarynn Min dan Gambar Terkini Zarynn Min.

Noraszarinawati binti Tumin atau lebih dikenali sebagai Zarynn Min (lahir 7 Disember 1980) merupakan seorang pelakon wanita Malaysia.

Beliau merupakan bekas peserta Dewi Remaja 2002/2003.

Zarynn berkelulusan dalam bidang penyiaran dari Akademi TV3 dan Pengajian Perniagaan dari Kolej Stamford. Penampilan TV pertamanya ialah Rafflesia sebagai Hidayah untuk RTM (dianugerahkan siri TV terbaik, Anugerah Skrin 2006). 

Sejak itu, beliau berlakon dalam beberapa telefilem dan drama termasuk Salam Terakhir bersama , Dato’ Rosyam Nor. Beliau pertama berlakon dalam filem Anak Mami The Movie, diikuti oleh Dunia Baru The Movie, Jin dan Suamiku En. 

Perfect 10 lakonan Aaron Aziz dan Lisa Surihani. Pada tahun 2010, Zarynn menjayakan watak sebagai Aalia dalam siri drama 68 episod Aalia di Astro Prima dan telefilem psikologi thriler Gila, di mana persembahannya dalam drama mendapat pujian yang ketara.


Sumber Rujukan

Show Comments

Copyright © 2021

Bisnissatu.com