Buat Akun Sekarang

Silahkan Download Aplikasi Melalui Link Unduhan Dibawah Ini Ya Boosku!!! 

DOWNLOAD APK DISINI

Biodata Zulin Aziz, Penyampai Radio Berbakat

Bisnissatu.com - Biodata Penuh Zulin Aziz, Profil, Berat dan Ketinggian, Fakta, Agama dan Keluarga Zulin Aziz.

Pada artikel kali ini, kami akan berkongsi mengenai biodata penuh Zulin Aziz. Artikel ini bertujuan agar anda mengetahui dengan lebih dekat mengenai Zulin Aziz.


Biodata Zulin Aziz

Penyanyi rap, Muhammad Haqeem Nuriman atau lebih dikenali dengan nama pentasnya, Yonnyboii berkongsi berita pertunangannya bersama wanita pilihan bernama Nik Nazira menerusi hantaran gambar di Instagram. 

Menerusi hantaran ini, Yonnyboii akui bahawa dia bukan seorang yang percaya pada cinta sebelum ini tetapi sejak berkenalan dengan Nik Nazira, kehidupannya lebih bahagia. 

“Saya tidak pernah percaya pada cinta, tidak pernah percaya pada peluang. Saya tidak pernah merasa yakin atau segembira sebelum ini. Malah tidak pernah tersenyum lebih daripada sekarang sehinggalah bertemu dengan kamu.

“Kini saya faham apa erti frasa ‘butterflies in my stomach’” katanya dalam coretan kapsyen hantaran yang dimuat naik baru-baru ini. 

Melihat gambar tersebut, pasangan itu berpakaian sedondon berwarna kelabu sambil menunjukkan jari yang sudah disarungkan cincin.

Ia juga difahamkan bahawa majlis pertunangan tersebut diadakan secara kecil-kecilan dan ringkas, malah hanya dihadiri oleh kenalan terdekat. 

Perkongsian gambar tersebut juga mendapat lebih 52 ribu tanda suka dan dibanjiri ucapan tahniah oleh rakan-rakan artis serta para peminat di ruangan komen yang turut menumpang kebahagian mereka bersama pasangan ini.

Di samping itu, Nazira juga turut berkongsi kegembiraan hari pertunangannya bersama Yonnyboii dengan hantaran dan kapsyen romantik, "Pilihlah seorang yang memilih kita tanpa membuat kita persoalkan nilai kita dalam hidup mereka."

Kami di Getaran ingin mengucapkan tahniah kepada pasangan ini dan mendoakan agar kebahagiaan mereka kekal hingga ke akhir hayat.


Keluarga Zulin Aziz

Setelah satu bulan menjalinkan hubungan cinta, penyanyi sedang meningkat naik, Yonnyboii yang berumur 23 tahun, telah membuat keputusan untuk bertunang dengan gadis pilihannya iaitu Nik Nazira semalam, hari Sabtu, 9 Oktober 2021.

Untuk yang tak tahu, Nik Nazira, 22 tahun, merupakan seorang influencer dan antara ambassador esport Selangor, iaitu seorang gamer.


Adik Beradik Zulin Aziz

Yonnyboii bersyukur majlis yang diadakan di rumah tunangnya itu di Shah Alam, telah berjalan dengan lancar mengikut Sop yang ditetapkan. Dari laporan, hanya lebih kurang 10 orang saja yang hadir, family dan teman rapat.

“Syukur, alhamdulillah majlis tunang amat lancar. Kita buat kecil-kecil je untuk family saja.” Itulah kata Yonnyboii.

Telah kenal dalam masa setahun sebagai kawan, Yonnyboii dan Nik Nazira sebenarnya baru saja satu bulan jalinkan hubungan cinta.

“Kami kenal lebih kurang satu tahun dah namun kami baru saja bercinta dalam sebulan ni. Kami berkenalan dari video game online, kebetulan kami ada minat sama.”

“Niat saya bukan hanya bercinta tetapi nak ajak kahwin terus. Syukur alhamdulillah family kami pun merestui hubungan kami.”

Yonny berkata dia suka dengan peribadi Nik Nazira yang selalu caring tentang dirinya.

“Saya memang suka dia kerana ada ciri-ciri wanita yang saya minat. Tunang saya seorang yang caring sungguhpun dia ada sedikit clingy.”

“Malam-malam selalu tanya saya buat apa, selalu ambil tahu tentang saya, memang dia amat caring. Hati saya terbuka untuk bersama dengannya.”

Yonnyboii berkata, dari plan yang dibuat, mereka memilih tarikh 20 Januari 2022 untuk bernikah, lebih kurang dalam masa tiga bulan saja lagi.

“Majlis nikah dirancang pada 20 Januari 2022. Tentang persiapan, kini dah hampir 60 peratus dah siap.”

Yonnyboii semamangnya kurang bercerita tentang kisah peribadi dan ramai yang tahu tentang hubungannya dengan Nik Nazira.


Berapa Umur Zulin Aziz

Tiada angin, tiada ribut, penyanyi Yonnyboii atau nama sebenarnya, Muhammad Haqeem Nuriman Nor Azrin mengumumkan sudah bertunang dengan seorang wanita bernama Nik Nazira.

Yonnyboii, 23, berkongsi status baharunya itu menerusi satu hantaran status dalam Instagram sebentar tadi.

Sedondon berbaju kelabu, pelantun lagu Sakit itu berkata, kehidupannya bertemu jalan bahagia sejak berkenalan dengan wanita terbabit.

“Saya tak pernah percaya pada cinta, saya tak pernah percaya pada peluang.

“Sebelum ini, saya tak pernah berasa yakin, sebegini gembira, tak pernah tersenyum lebih daripada waktu sekarang dan tak pernah rasa seperti ini sampai saya bertemu dengan awak,” katanya sebagai kapsyen sekeping foto yang dimuat naik.

Ungkap anak kelahiran Setapak, Kuala Lumpur itu juga, dia tidak pernah menyayangi individu lain melebihi dirinya sehinggalah dipertemukan dengan Nik Nazira.

“Bersama dengan anda (Nik Nazira), saya rasa jantung saya berdegup laju. Saya tak pernah rasa diri ini seorang yang pelik, tak pernah rasa gementar sampailah saya jumpa awak.

“Saya yakin awaklah orangnya sahabatku, untuk saya harungi hidup bersama. Sayang awak selama-lamanya,” coret Yonnyboii.

Difahamkan, majlis pertunangan ringkas diadakan di ibu negara yang hanya dihadiri kenalan terdekat.

Menjengah ruangan komen entri yang ditinggalkan Yonnyboii, ramai dalam kalangan rakan artis termasuk para peminat tumpang bahagia dengan fasa baharu penyanyi tersebut. Rata-rata mendoakan tali pertunangan yang terikat bersatu ke jenjang pelamin. – K! ONLINE

Show Comments

Copyright © 2021

Bisnissatu.com