Buat Akun Sekarang

Silahkan Download Aplikasi Melalui Link Unduhan Dibawah Ini Ya Boosku!!! 

DOWNLOAD APK DISINI

Biodata Johan Raja Lawak, Berapa Umur, Gambar Adik Beradik

Bisnissatu.com - Biodata Penuh Johan Raja Lawak, Profil, Berat dan Ketinggian, Fakta, Agama dan Keluarga Johan Raja Lawak.

Pada artikel kali ini, kami akan berkongsi mengenai biodata penuh Johan Raja Lawak. Artikel ini bertujuan agar anda mengetahui dengan lebih dekat mengenai Johan Raja Lawak.


Biodata Johan Raja Lawak

Siapakah Johan Raja Lawak, Tarikh Lahir Johan Raja Lawak, Berapa Umur Johan Raja Lawak, Adik Beradik Johan Raja Lawak dan Gambar Terkini Johan Raja Lawak.

Mohd. Yazid Lim bin Mohamad Aziz atau lebih dikenali sebagai Johan (lahir 13 Jun 1984) merupakan seorang pelawak, pelakon dan pengacara Malaysia. Beliau mempunyai darah kacukan Cina di sebelah ibu dan Melayu di sebelah bapanya. Bakatnya diwarisi daripada bapa saudaranya, pelawak lagenda Salih Yaacob. 

Beliau mengacarakan program realiti Raja Lawak sejak musim kedua setelah memenangi tempat ketiga pada musim pertama. Beliau merupakan peserta Maharaja Lawak bergandingan bersama Zizan yang membentuk gandingan Jozan dan dinobatkan sebagai naib juara. 

Disamping itu, beliau juga adalah seorang penyampai radio Era dan mengendalikan segmen pagi bersama Ray dan Hanif. Mereka bertiga dikenali sebagai JoHaRa pagi Era pada setiap isnin hingga jumaat (6-10 pagi). Johan juga adalah pemenang bagi kategori Artis Komedi Lelaki Paling Popular (ABPBH 2011) yang telah berlangsung pada April 2012.


Sumber Rujukan

Show Comments

Copyright © 2021

Bisnissatu.com