Buat Akun Sekarang

Silahkan Download Aplikasi Melalui Link Unduhan Dibawah Ini Ya Boosku!!! 

DOWNLOAD APK DISINI

Biodata Cristina Suzanne Stockstill, Berapa Umur, Gambar Adik Beradik

Bisnissatu.com - Biodata Penuh Cristina Suzanne, Profil, Berat dan Ketinggian, Fakta, Agama dan Keluarga Cristina Suzanne.

Pada artikel kali ini, kami akan berkongsi mengenai biodata penuh Cristina Suzanne. Artikel ini bertujuan agar anda mengetahui dengan lebih dekat mengenai Cristina Suzanne.


Biodata Cristina Suzanne

Siapakah Cristina Suzanne, Tarikh Lahir Cristina Suzanne, Berapa Umur Cristina Suzanne, Adik Beradik Cristina Suzanne dan Gambar Terkini Cristina Suzanne.

Cristina Suzanne Stockstill (juga dikenali sebagai Cristina atau Crissie; lahir 22 Januari 1985)[a] ialah seorang model dan pelakon wanita Malaysia. 

Dilahirkan kepada ibu Melayu dan bapa Jerman, Cristina Suzzanne memulakan kerjaya penerbangannya sebagai pramugari di Penerbangan Malaysia dan Qatar Airways, seterusnya memulakan kerjaya lakonannya pada 2006 menerusi filem My Indie Rock Darling. 

Beliau telah berjaya mendapat pengiktirafan Pelakon Wanita Terbaik Filem menerusi penglibatannya dalam filem KIL bersempena majlis Anugerah Skrin 2013. 

Selepas memenangi anugerah tersebut, beliau menyertai 19 delegasi Malaysia ke Festival Filem Asia Pasifik ke-56 yang berlangsung di Makau dan The ASEAN International Film Festival And Awards (AIFFA) 2015.

Pada acara Festival Filem Malaysia ke-26, beliau mendapat pengiktirafan Pelakon Harapan Wanita Terbaik.


Sumber Rujukan

Show Comments

Copyright © 2021

Bisnissatu.com