Buat Akun Sekarang

Silahkan Download Aplikasi Melalui Link Unduhan Dibawah Ini Ya Boosku!!! 

DOWNLOAD APK DISINI

Biodata Aiman Badrul, Pelakon Kanak-Kanak Popular

Bisnissatu.com - Biodata Penuh Aiman Badrul, Profil, Berat dan Ketinggian, Fakta, Agama dan Keluarga Aiman Badrul.

Pada artikel kali ini, kami akan berkongsi mengenai biodata penuh Aiman Badrul. Artikel ini bertujuan agar anda mengetahui dengan lebih dekat mengenai Aiman Badrul.


Biodata Aiman Badrul

Siapakah Aiman Badrul, Tarikh Lahir Aiman Badrul, Berapa Umur Melissa, Adik Beradik Aiman Badrul dan Gambar Terkini Aiman Badrul.

UMURNYA baru tujuh tahun. Namun tatkala melihat kakinya melangkah masuk dengan penuh yakin dan bergaya ke restoran yang dijanjikan, tampak jelas tahap keyakinannya yang amat tinggi dan tidak mustahil dia mampu mencapai impiannya untuk berjaya dalam pelajaran dan bidang lakonan.

Meskipun namanya masih baru tidak mustahil dengan bakat dan penampilannya, suatu hari nanti namanya mampu sebaris dengan mereka yang terdahulu daripadanya.

Betapa tidak dalam usia semuda itu, dia begitu yakin apabila ditanya tentang watak dan perwatakannya dalam drama 13 episod ” Keringat Firdausi” yang kini sedang dalam proses penggambaran.

Itulah Muhammad Aiman Badrul yang memegang watak Haziq, kisah seorang kanak-kanak autisme yang akan ditayangkan di RTM pada Jun ini.


Sumber Rujukan

https://bebasnews.my/2020/01/29/dari-iklan-maevi-aiman-jadi-kanak-kanak-autisme/

Show Comments

Copyright © 2021

Bisnissatu.com