Buat Akun Sekarang

Silahkan Download Aplikasi Melalui Link Unduhan Dibawah Ini Ya Boosku!!! 

DOWNLOAD APK DISINI

Aleeya Zailan Bercerai Dengan Suami!!!, Betulkah ???

Bisnissatu.com - Aleeya Zailan Bercerai Dengan Suami!!!, Betulkah ???

Aleeya Zailan Bercerai Dengan Suami

Aleeya Zailan dan Azri Aziz, merupakan pasangan pengusaha yang terkenal di Malaysia.

Siapakah sebenarnya keluarga ini?

Sempat menyepi dari dunia hiburan, banyak yang beranggapan mereka bercerai, dan banyak anggapan lainnya.

Lalu, mengapa kehilangan mereka dalam dunia hiburan sangat dirindui oleh ramai orang?


Aleeya Zailan Bercerai?

Pasangan muda ini sangat bersahaja dan penuh dengan humor.

Dengan menggunakan dialek Negeri Sembilan dan Melaka, mereka kerap memasak pelbagai jenis masakan enak dalam kuantiti yang besar.

Postingan video Aleeya dan suaminya, Azri Aziz dengan dibantu oleh 3 orang ‘helper’ ketika memasak makanan sentiasa meniti dari bibir ke bibir warga maya.

Live mereka di Facebook, Instagram dan YouTube sentiasa dinantikan oleh semua peminat yang terdiri dari pelbagai bangsa dan peringkat umur ketika ini. 

Sikap mereka berdua yang peramah, mesra dan menghiburkan bersama 3 orang cahaya mata seringkali mencuri hati warga maya dan membuatkan peminat sentiasa ternanti-nanti akan kemunculan mereka pada live berikutnya.

Namun, keletah dan celoteh keluarga ini tiba-tiba hilang dari radar dan ‘sepi’ beberapa hari menjadi tanda tanya kepada semua peminat. 

Posting terakhir di akaun Instagramnya, Aleeya meminta orang ramai supaya mendoakan kesejahteraan diri dan keluarga membuatkan pengikut berteka-teki untuk mengetahui apa yang terjadi disebalik kehilangan mereka.

Ramai yang meluahkan rasa rindu dengan kemunculan mereka dan tidak sabar untuk menantikan ‘live’ terkini.

Setiap kali melakukan live, video mereka berjaya ditonton sebanyak 12,000 penonton online. Dan jumlah tontonan video selepas tamat "live" melebihi 2,000,000 penonton.

Pasangan Aleeya dan Azri Aziz ternyata amat disayangi oleh peminatnya, dan mampu mencuri hati sesiapa sahaja yang menonton walaupun untuk pertama kali. 

Keluarga ini mula aktif bersiaran langsung dan berkongsi resepi masakan dan aktiviti keluarga di Facebook, Instagram dan YouTube sejak beberapa tahun lalu.

Artikel Pilihan Penulis


*** Terkini, 1 Disember 2021

Kini, pasangan Aleeya Zailan dan suaminya, Azri Aziz sudah mulai aktif berkongsi "video live" mereka, baik itu di Facebook, Instagram dan Youtube.


Sumber Rujukan

Show Comments

Copyright © 2021

Bisnissatu.com